Tele ¦ TVstar – the TV combo for German-speaking Switzerland

Tele ¦ TVstar – the TV combo for German-speaking Switzerland

Combine Tele and TVstar for 9.6% reach in German-speaking Switzerland.

Characteristic

Television magazine

Distribution

German-speaking part

Readership

409 000 readers
German-speaking part
(Source: MACH Basic 2020-1)

Frequency

Weekly - Wednesday

Distributed circulation

218 000 copies
(Source: WEMF/SW 2017)

Reach

8.4% of German-speaking group
(Source: MACH Basic 2020-1)

1/1 page, gross rate

CHF 16 800.- 10% discount 15 120.-

Basic rates

Supplementary conditions

The TV combo is only available from 1/3-page and upwards. The ads must run within four calendar weeks. No ad change is possible. Split run not possible.

 

Conditions

Turnover discount / Agency commission / Yearly turnover premium Authorised
Specialities10%

Dynamic Pricing

Die folgenden Abschlussrabatt-Staffel gilt für alle Kunden, die Dynamic Pricing nutzen.

Umsatz Brutto
(nach dynamischem Rabatt)
Abschlussrabatt
100 0002%
200 0003%
400 0005%
500 0006%
750 0007%
1 000 0008%
1 250 0009%
1 500 00010%
1 750 00011%
2 000 00012%
2 500 00013%
3 000 00014%
3 500 00015%

Spielregeln Dynamic Pricing

  • Buchungen müssen für den gesamten Zeitraum einer Abschlussvereinbarung dynamisch erfolgen; Ein mehrfacher Wechsel zwischen Dynamic und Classic Pricing ist nicht möglich.
  • Alle Buchungen müssen über den webbasierten Marketplace von Admeira erfolgen.
  • Zu Unrecht gewährte Rabatte, beispielweise durch Stornos, werden nachträglich verrechnet.
  • Es gelten weiterhin die Bestimmungen des Anzeigentarifs sowie die Allegmeinen Insertionsbedingungen unter admeira.ch.

Tele Kombi

German-speaking Switzerland

Readers409 000
Reach8.4%
Contacts420 000
CPM in CHF (1/1 page)37

Source: MACH Basic 2020-1 / Basis: German-speaking group, 4 864 000 people